Jewish stuff at ChaiSpace!

2011. szeptember 18., vasárnap

Néhány kedvencem

Az ötletet a Xangáról, a fényképeket a netről loptam. :)
Vallások, a hit. Minden, ami ahhoz csatlakozik, mint a fenti vasárnapi iskolai jutalomkártyák. Számomra lenyűgöző az őszinte hit, és csodálom azokat, akik igazán képesek rá.
Urban fantasy.Ez a kép igazából nem kapcsolódik a témához, csak nekem van tőle olyan urban fantasy feelingem. A kedvencem Szergej Lukjanyenko, bár legalább 2 könyvvel le vagyok maradva. 

Hamburgerek, az örök szerelem. Persze jó a mekis is, de a legjobban azokat szeretem, amiket én rakok össze magamnak. Akár azért, mert én sütöm őket, akár azért, mert úgy hozzák ki, hogy a csupasz zsemlén ott a húspogácsa, és minden más mellé van rakva a tányérra. Így könnyen kikerülöm a salátát is, amire mellesleg allergiás vagyok. 

A Móriczon, a Wikingerben lehetett egy időben a város legjobb hamburgereit kapni. A Casanova volt a kedvencem. Nem tudom, hogy még mindig annyira szuper-e, de aki Pesten jár, annak ajánlom! 
Bónusz pont  jár, ha kitaláljátok, hogy a fenti screenshot (aka printscreen) honnan származik, és kinek a szép kezei vannak rajta. Ha már itt tartunk, a fenti képhez tartoznak a szép kezek. Szeretem a szép kezeket.

Drágának tűnő kávék készítése otthon, olcsón.

Süti! Kell bármi mást mondanom?
Christopher Moore könyvei.
Dr Who (Ki vagy Doki?). A Tizedik doktor az abszolút kedvenc, de Matt Smith is nagy kedvenc lett. Örömmel olvastam, hogy még egy évadot aláírt, pláne, hogy kezdünk kifogyni a Doki regenerálódási lehetőségeiből.
Az Euroviziós Dalverseny régi kedvencem. Egész életemben néztem, és ez folytatódni is fog. A lényeg az, hogy nem szabad nagyon komolyan venni.


Muskátli. winky OK, szóval valami más miatt is kikerült ez a kép.

Izrael.
A kippáim! Egyik kedvencem a zsidó létből a kippa hordás. Egyszer még majd írok erről egy rendes postot. 
Magyarország mindig is a szívem egyik csücske lesz. Innen származik a családom, ez a szülőföldje 3 gyermekemnek.

הראל סקעת
Azaz... Harel Skaat. Egész biztos vagyok benne, hogy ez már feltűnt. :)


Pálinka! A pálinka a magyarok legnagyobb ajándéka a világnak! 
Chazzan (kántor) Shimon Craimer.
Ezt a videót Izrael állam 60. születésnapjára készítették, a címe "Oseh Shalom", és három nagyszerű londoni chazzan is énekel benne, köztük Shimon Craimer.

Starbucks. Ez inkább sznobizmus, mint bármi más. Pláne, hogy Izraelben nincs is Starbucks.
A kedvenc helyi láncom: aroma.

 Tea. Mit vártatok, ír vagyok!

Torchwood. Mit nem lehet szeretni egy olyan brit tévé sorozaton, amelyik habozás nélkül kinyírja a főszereplőket az évad közepén?
Csak vicceltem, okés?
blog comments powered by Disqus