Jewish stuff at ChaiSpace!

2011. szeptember 24., szombat

Idan Raichel Project

Szeptember elején, a 14. Zsidó Nyári Fesztivál keretében a budapesti Dohány zsinagógában koncertezett az izraeli Idan Raichel Project. Cikkeket olvashattok magyarul róluk itt, itt és itt. Erről a koncertről én pont lemaradtam, de köszönhetően a világzenei érdeklődésű páromnak, már többször láttam-hallottam őket különböző izraeli koncertjeiken. Persze az a show, amit én láttam, valószínűleg köszönőviszonyban sincs a budapesti előadással. Idan Raichel kb. 80 zenésszel, énekessel dolgozik együtt, Izraeltől Maliig, és pont emiatt minden turné, minden koncert más és más lesz.

Lejjebb a 3 kedvenc Idan Raichel Project számomból találtok kettőt. A felső a Chalomot Shel Acherim, Mások álmai címre hallgat, az alsó a Bein Kirot Beiti, a Falaimon belül, a ruandai népírtással és a Holocaustal kapcsolatos.



És a végére még egy videó, a budapesti koncerten is éneklő nagyszerű Cabra Casay-val (és a következő bejegyzésben kiemelkedő szerephez jutó Ravid Kahalanival: egy jó kis pörgős, etióp melódia,
blog comments powered by Disqus