Jewish stuff at ChaiSpace!

2011. június 25., szombat

Love Awaits Me! תהיה לי אהבה

Több, mint egy hét kellett hozzá, de abszolút megkedveltem Harel Skaat új számát!


Múlt pénteken, amikor először hallottam egészben egyben a számot, kicsit elgondolkoztam, hogy egy ismerőst idézzek, "Harel Skaat megdiszkóult?" Kicsit fura volt az előző album után, és kicsit bizonytalan voltam azzal kapcsolatban, hogy fog-e valaha tetszeni. Ha már 6 éve sem volt elég, hogy megszeressem az első albuma legelső számát, a Kol HaTziporim (Minden madár) címűt, akkor abban sem voltam biztos, hogy ez tetszeni fog.Aztán eltelt egy hét, kb. 100 meghallgatás (igen, valóban napi 2 órán át szólt ez a szám a fülemben... És most már határozottan tetszik. Kevin viszont javasolja, hogy hallgassátok meg a Kol HaTziporim-ot is, mert neki ez a kedvence. Ennyivel tartoztam neki. :)

Az egyik dolog, ami miatt szeretem már a Love Awaits Me-t, az az, hogy lesz harmadik album, és ez a dal elérhető közelségbe hozza. Meg persze ott vannak a hírek egy potenciális angol nyelvű albumról, ami számomra a csúcsok csúcsa lenne!

Azért volt még valami a héten, amit nagyon nagyon szerettem hallgatni. Persze, ez is Mr. Skaat. :) Maya Buskila, egy népszerű izraeli énekesnő férjhez ment, és Harel Skaat énekelte a Nishba (Fogadom) című számot. Egyből olyan házasodhatnékom lett tőle! És New Yorkban már meg is tehetném!

blog comments powered by Disqus