Jewish stuff at ChaiSpace!

2010. január 9., szombat

Csöndes szombat

Tegnap este nem nagyon mentünk sehova: a gyerekek is játszottak egy sort a PS-nel, illetve Efi új Wii-jével, befaltunk egy csomó chipset és csirkeszárnyat. Jól el voltunk, a gyerekeket kkorán dugtuk ágyba, mivel ma reggel indultak a Golan-ba. Elméletileg hóban játszani.

Maya maradt itthon Ahserrel, illetve én, csak úgy. Néha jó egy nyugis szombat, magamban. Igazából nem csináltam semmit: sorozatokat néztem, farmoltam a Facebookon, és további chips hegyeket tüntettem el. És gondolkoztam, álmodoztam, tervezgettem: gondolatban már háromszor átrendeztem a fiúk szobáit. Érdekes, mert amióta itt van P, azóta Craig simán alszik vele a másik szobában. Napközben még mindig együtt lógnak az ikrek szobájában, ami mondjuk a legtágasabb és legvilágosabb hálószoba a lakásban, és egyből a a nappaliba nyílik, így a játékterük még nagyobb. Meg persze ott a terasz is!

Csak holnap reggel jönnek haza, egyből suliba mennek a srácok. Előttem az egész éjszaka! Van fagyim, van kólám és 9 órányi dvd-m.




blog comments powered by Disqus